Var nöjd med det du har

Rider man bäst om man har de dyraste hästarna eller kläderna? Måste man jämt ha det bästa eller dyraste?

Ibland förstår jag inte mig på vissa som måste ha de dyraste av allt.Blir man verkligen en bättre ryttare om man ska ha det dyraste? Är det inte roligare att till ex köpa en häst som kanske inte är den dyraste och träna den till att bli den bästa,och känna att man själv har gjort något bra? Jag tycker iallafall så.När jag är i stallet och rider struntar jag i vad jag har på mig,kläderna kanske inte passar till just de och de.Men det är ju bara jag som ser vad just jag har på mig.Inte rider jag bättre om jag har snygga kläder,nejnej.Okej det är riktigt snyggt att matcha men är det verkligen så viktigt?Jag sätter på mig det jag tycker är skönt och varmt,bryr mig inte om jag ser ut som en boll eller hur jag nu ser ut.Att folk kan säga hur man kan ha den färgen på tröjan till dom ridbyxorna som inte ens matchar.Varför bryr den ens sig? De sätter på sig precis vad de vill,precis som du gör.

Ja så tycker jag,min åsikt.Du få ha din hur du vill men såhär tycker iallafall jag.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: